belöningsschema

Jag har på mitt belöningsschema att jag ska skriva ner saker som gjort mig glad varje dag och idag finns det faktiskt flera saker.

-Träffat Catrin, Angie, Ida och bror
-Jag har fått fina kommentarer ifrån er, STORT TACK!
-Jag har fått världens finaste mail ifrån Charlie, hur snäll kan man vara?

Så nu fick jag le lite :)
Även om ångest ständigt är med mig och maten fortfarande går dåligt, så känns det skönt att få le ärligt, om så för en minut!



Föresten har mina händer börjat bli blå igen och i morse när jag skulle hälla upp mjölk fick jag sådana där förbannade skakningar i händerna, jag hatar det. Det är fruktansvärt och jävligt pinsamt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0