dagligt kaos

Jag blir så glad när jag läser Era kommentarer, det värmer att Ni<3 lägger ner tid på mig.

Jag fortsätter min era av kaos, det går kort sagt inte bra nu.
Däremot måste jag erkänna att jag har begått ett otroligt misstag genom att jag delat med mig av allt det dåliga, vilket självfallet inte gäller bloggen. Men jag har pratat med några jag bryr mig om på Mando, jag har inte tänkt på att mina ord påverkar andra, utan jag har på något konstigt sätt glömt att vi är i behandlingen tillsammans och inte enbart vänner.
Herregud hur dum får jag vara?
Här sitter jag och ifrågasätter andras klumpighet, när jag själv är en riktig praktklant.
Vad tänkte jag med? Folk som är sjuka blir självklart avundsjuka, hur absurt det än kan låta, så är det faktiskt så. Man vill själva vara "bäst" i sjukdomen, medan de "tvingas" äta alla mål nästintill perfekt idag, sitter jag och pratar om allt jag har missat. Fan jag känner mig helt hemsk, det är inte okej och jag hoppas att jag inte gjort allt för stor skada.

Därför tänker jag ha min blogg som bollplank och sen får jag väl skrika och gråta i min ensamhet istället för att låta sjukdomen tar över ibland andra sjuka.
Jag är en ärlig person och med vissa vet jag att jag kan säga precis ALLT, utan att det påverkas av det, utan de kan se det större perspektivet, medan andra är otroligt sköra och om jag fortsätter på det här sättet, skadar jag bara dem.

Jag är helt klart inne i en dålig period, vilket min stackars familj får utstå, jag är hemsk. De försöker göra allt på bästa sätt för mig och jag bemöter dem enbart med ilska. Jag vet att det är jag som gör det, utan sjukdomen, men likförbannat skadar jag de som jag älskar mest.



Jessi om du läser min blogg,
jag saknar dig som sjutton, jag vill bara kunna sitta och dricka vin och röka med dig.
Jag önskar att du var hemma, du är en av mina bästa vänner och jag älskar dig så himla mycket.
Du vet att jag egentligen inte menar det jag säger, utan det är all jävla frustration över en jävligt känslig situation.
Du är en god människa och jag hatar mig själv för jag bemöter dig helt jävla felaktigt.
FÖRLÅT!
Kom hem snart.
4-ever, oki?
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har aldrigt förstört för någon annan mando. Jag tycker att du är en kanon tjej och en kämpe som jag kan se upp till! Kämpa på! Det ljusnar, de vet du innerst inne!

Kram

2008-11-20 @ 08:51:30
Postat av: freja <3

Jag känner igen mig i det du skriver,om att man kan vara en ''pratklant''.

Och du är verkligen inte hemsk,jag lovar.

Kämpa på sötnos STYRKEKRAMAR :* <3

2008-11-20 @ 20:08:12
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0