elefantkropp

Min motivation är som bortblåst, jag känner mig förvirrad och arg.
Jag orkar inte ens umgås, eftersom min ilska bara gör mig till ett dåligt sällskap.

Idag har det väl gått bra ändå, jag har ätit alla mål, men inte min näringsdryck än. Får se om någon kommer ihåg den ikväll eller om jag kan fly den. Jag hoppade över den igår, jag var fullt medveten om att jag skulle ta den, men allt inom mig protesterade. Det känns ändå som jag har gått upp i vikt, allt fett bara hänger, gud jag orkar verkligen inte.

Jag vill inte gå upp mer i vikt, det känns som att hela mitt liv försvinner. Jag vill inte, jag har lust att bara gå och lägga mig och matvägra totalt och sen träna några månader. Det känns åt helvete, jag står inte med att gå till mando imorgon som en jävla elefant och sitta där och äta en massa. Det är så förbannat orättvist att alla andra kan vara så smala, medan jag sitter med värsta tjockiskroppen. Det följer inte ens mina gener i min familj, jag måste vara släkt med en flodhäst på långt håll. Mina händer börjar till och med att bli fetare, det ser inte bra ut. FAN!


Jag har stillat min ångest idag med att hysteriskt rensa mitt rum under drygt 4 timmar, ytterst stimulerande, var så ansträngade, eftersom jag är lite sjul att jag darrade.
Nu är det i alla fall nästan klart, ska fixa lite till i min garderob.

Helvete!

Kommentarer
Postat av: catrin

Kramis!! =)

2008-11-09 @ 22:51:10
Postat av: Nolita

Ta det lugnt. Bättre tider kommer. Försök att ha tålamod. Kram

2008-11-10 @ 11:42:33
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Don't mind me

Håll ut, det kommer inte att kännas så här för alltid. Du är inte en elefant, och du kommer inte att bli en elefant av att gå upp till normalvikt - däremot kan du leva utan begränsningar om kroppen får vad den behöver och kan fungera optimalt. Kram och kämpa!

2008-11-10 @ 15:23:52
URL: http://dontmindme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0