fängelse

Har inte kunnat skriva, eftersom en av våra datorer gett upp :(
Well helg och söndag idag, livet är skit ja. Inget händer, för jag får inte gå ut och göra saker eftersom jag inte "tar ansvar" och äter mina måltider.

Folk säger att anorexin är som att  leva i ett fängelse, men vet ni vad?
Jag tycker att jag lever i ett jävla fängelse nu, får inte göra någonting, sitter som en äcklig elefant i bur och blir mat konstant.

Jag står inte ut att med se ut såhär. Jag hatar allt fett, hur fan ska jag klara det här?

Alla andra är så smala, varför kan inte jag också få vara det?

Saker jag blir glad över har legat på is den här helgen.
Det enda jag ser fram emot nu är att Jessi kommer hem imorgon <3 Ska bli så sjukt kul!

Jag hoppade över frukosten i fredags och vägrar mina näringsdrycker, jag ska juh ändå bara ha dom tills jag väger 56 kg och jag borde typ va där vilken dag som helst känns det som!

Kommentarer
Postat av: Ingela

vem får du inte gå ut för??



och du säger att du snart är där, vid 56kg, stämmer det verkligen?

2008-11-30 @ 11:25:26
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: Freja

Usch då,vad jobbigt att du inte får göra saker.Fast det är ju viktigt att du äter också,jag hoppas vekligen du klarar av att äta det du ska när du är själv snart.Så att du får komma ut och göra saker som gör dig glad.

Och du sötnos,du väger verkligen inte 56 kilo långt under.Du är för smal,jag vet att det är svårt att inse det men försök,försök och försök igen.

STYRKEKRAMAR I MASSOR <3 :*

2008-11-30 @ 18:46:28
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Du är inte fet. Du kan aldrig bli det !



Varför har rebecca lösen på sin blogg ? =)



puss<3

2008-11-30 @ 19:08:21
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0