FÖRLÅT

Jag måste göra en sak klar för Er som läser min blogg.
Jag fick nämligen en anonym kommentar om att jag verkade tro att jag var en lyckad anorektiker när jag missade mål och att jag kände mig bättre än andra som åt.

NEJ, absolut inte, jag blir helt förtvivlad. Det var verkligen inte så jag menade, det är jag som avundsjuk på att dom orkar kämpa och att jag är så jävla svag. För mig är det många som är förebilder på mando, som jag vet kämpar järnet och har det skittufft, men ändå tvingar sig att äta. Jag är patetisk som istället flyr, jag hatar mig själv för det varje dag.
Jag har fått höra av några att dom var avundsjuka på att jag får chans att fly, det gör mig bara mer förvirrad. För det är fel. jag är inte lyckad på nåt sätt. jävla skit!
Det finns många som säkerligen mår betydligt sämre än mig, men är starkare.

Jag menade absolut inte så, jag känner mig jätte ledsen över att det har kunnat uppfattas så.
Ja, jag ska tänka över det jag skriver, ofta skriver jag bara av mig mina tankar och ångest utan att reflektera över hur jag skriver det.
FÖRLÅT!

Snälla alla som tagit illa upp, det är inte så jag menar, Ni är förebilder, det är jag som är svag för i helvete, typiskt mig att vara så klantig!
Jag hoppas verkligen ingen mer har tagit illa upp.
Jag ska verkligen tänka på det jag skriver, för nu har jag uppfattats tvärtemot det jag har skrivit.
Jag är inte lyckad på nåt sätt och jag känner inte nöjd med mig själv, det snarare så att jag kvävs av min ångest.

Hoppas mitt budskap gick fram nu iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte du ska ta åt dig om vad hon skriver. Jag älskar din blogg och det du skriver. Om det inte passar kan ju den personen som klagar sluta läsa den bara! Kram

2008-11-26 @ 19:45:11
Postat av: AnnaP

Sluta nu vännen :( du får inte skriva sådana här texter om dig själv, då kommer det verkligen fram hur dåligt självförtroende och dålig självkänsla du har :(



Du har absolut inget att be om ursäkt för, det är DIN blogg som du ska skriva vad du vill i. Och om man läser så förstår man ju tydligt att du inte tror att du är bättre än någon annan eller att du är pro - ana.



Massa massa massa kramar <3

2008-11-27 @ 16:18:54
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0