förvirrad

Igår hände jag första med Anna<3 på söder och pratade skit och drack te :)
Sen mötte jag upp Sofie<3 och drog på sushijakt och tillslut tog vi oss hem till Ida :) Så drack vi skumpa och åt sushi och sen blev det balkanmusik på mosebacke mycket spännande och trevlig kväll :)

Maten går väl som alltid just nu, missat näringsdryckerna och igår försvann 3mellis, kvällsmellis och middagen blev för liten.. idag har jag ätit allt (utan näringsdrycken såklart) med det klassiska fusket. Känner mig bara trött och vill sova bort den här snöstormen och vakna om några dagar och ta nya tag.

har läst ut sista stig larsson boken :( tråkigt, men jävlar vilka fantastiska böcker :)

i veckan ska jag träffa angie, ida och johanna. förhoppningsvis sofie im också innan hennes tåg :)

Kommentarer
Postat av: Nolita

Gör det. Sov litegrann och ta nya tag imorgon.

Jag tror du kan vinna över ångesten. Ända sättet att bli av med sina rädslor är att möta dom.



Ta hand om dig. Kram

2008-11-23 @ 21:54:45
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 10:57:50
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0