jag ÄR tjock

Det är som att varje vecka måste någon säga nåt klumpigt till, även om dom inte menar det på det sättet så känns det skit. inte konstigt att jag faller tillbaka hela tiden. jag har för i helvete en otrolig kroppsfixering, jag trodde folk förstod det.
just nu allt skit och det går halvbra, men jag orkar inte bry mig längre. känner mig så jävla ledsen och arg.

igår var jag och bästa anna ute och festade iaf och det va skitkul.
har missat en del men jag orkar inte bry mig, va på stan igår med johanna och angelica så blev inget 3mellis, jag vägrar min näringsdrycker och jag missade kvällsmellis.

allt suger för jag FET!

Kommentarer
Postat av: ingela

usch vad jag känner igen känslan:/

2008-11-16 @ 17:56:25
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: freja <3

Du är INTE tjock,jag lovar.Och jag vet att det inte gör nån skillnad vad jag säger,men ändå.

STYRKEKRAMAR <3

2008-11-16 @ 18:23:29
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Catrin

Fortsätt hålla dig till planen... Planer är ju det vi är bäst på gumman, hur vissna dom en ä!! Kyss!

2008-11-16 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0