ledsen

Hade möte med min behandlare idag, kände mig så totalt nere och började gråta, såklart för jag pallar juh ingeting längre, har blivit totalt jävla svag. Fick åka hem, har känt mig nere hela dan, en riktigt dålig idag.
Till och med kokt fisk och potatis kändes tungt idag. Jag vill inte må såhär när jag når min målvikt, helvete heller. Det är inte okej, då kommer jag bara rasa igen. I så fall är jag juh på ruta ett igen, eller troligtvis värre än som det blev nu.
Jag är helt enkelt svag för anorexin, även om jag försöker kämpa emot det.
Helvete!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte hur det funkar på mando, men, får man någon hjälp när det gäller tankarna? eller är det bara inriktat på vikt och mat? för egentligen handlar ju det här så mycket (nästan enbart) om tankar. i alla fall i tillfriskningsprocessen. kämpa på, du kommer klara det :*

2008-11-12 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0