matschemat

Fullt upp igår med mando, stan med rebecca och sen lite andra saker.
Hann inte skriva, å andra sidan skriver jag bara helt depp nu.
Försöker motivera mig själv, men på något sätt känner jag mig som en person som ska börja banta, som alltid sätter upp ett datum, ni vet? jag känner mig likadant, fast tvärtom, imorgon ska jag börja följa matschemat och tillåta mig sakta med säkert öka i vikt. En otroligt förvirrelse..

Har haft väldigt mycket panik dom senaste dagarna som sagt, jag orkar inte ha det, det är totalt värdelös men just nu gör all måltider mig panikfylld. Jag vet inte hur jag ska mota bort det.

Ska träffa lite vänner idag och sen ikväll blir det sushi och skumpa hos Ida, med Sofie :)
Vi kanske ska gå ut, men jag får se om jag klarar det, dessutom är det SNÖ!
Orkar inte få flera blodsockerfall, då jag tror att jag håller på att dö, så jag ska nog ta det lugnt med drickandet. Även fast jag brukar göra det, men det blir för mycket för mig.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du måste våga tro på dig själv hjärtat, våga följa schemat och våga kämpa för att må bra, inte mot viktnedgång. Du är en av av de personer som mest förtjänar att må bra på hela mando, jag har sagt det förut men du måste våga! Jag tror på dig, alla vi gör det. Den enda som fattas är du. Hoppas du får en bra dag söta. <3

2008-11-22 @ 10:56:58
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: Sofie

Pepp, pepp!! :) Kram, hoppas att du har en bra dag.

2008-11-23 @ 14:51:05
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0