mat+vikt

Det känns lite lättare nu, när alla extrema tjockisartankar lagt sig lite, till stor del genom era kommentarer, känns betydligt lugnare att veta hur det har varit för er.

Idag så åt jag älgfärsbiffar, kantarellsås och potatis, det var verkligen gott, kunde tänka mig att det snarare skulle var tvärtom :)
Dessutom försöker jag hela tiden "erkänna" när jag tycker att något är gott, för att sparka skiten ur anorexihelvetet.

Hade möte idag, vi diskuterade bland annat delmålvikt och jag ska ha en på kanske 55/56kg. Skulle helst ha en när mitt BMI blir 18,5 men det kanske det redan är. Jag har verkligen ingen koll och försöker träna undan alla kroppsliga analyser, även om det är svårt.

Dessutom så ska jag, om jag klarar mitt belöningsschema, få åka och rida :)
Känns skitkul, blev verkligen glad och försöker att pressa mig jävligt mycket mer. Det är så himla lätt att göra bort sig när anorexin och ångesten tar över för mycket, eftersom det gör en än mer tränings och svältsugen.


Nu ska jag gå och läsa och sen röka.

Kommentarer
Postat av: lena

Jag tycker att du är jätteduktig.. Jag avundas dig att du kämpar o kämpar.. du kommer att fixa detta, det lovar jag.. även om jag vet att kampen är hård o lång.. hoppas att jag kommer lika långt som dig en dag.. kram

2008-11-06 @ 10:22:39
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: AnnaP

Visst är det där sjukt? Vissa stunder känner jag mig "frisk", i alla fall inte sjuk. Och sedan får jag hysteriska ryck.



Som idag, jag har ätit ganska bra idag, och jag tänkte "fan, jag är ju inte ens sjuk." Sedan skulle jag svabba av golven, och börja hysteriskt gnugga på massa fläckar och svänga så mycket som möjligt för att bränna kalorier, och började göra upp planer i huvudet för hur många sit - ups jag skulle klara av senare.

2008-11-06 @ 15:30:42
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0