mellis?!

Dumma liv, massa ångest, det mesta som kommer ur min mun just nu är anorexin och jag märker att folk blir ganska obekväma. FAN!
Men jag är inte sjuk eller hur, nej så är det inte, jag vill bara inte äta för jag är redan så tjock, ja så är det.
Knäppa jävla liv!

Idag drack jag min näringsdryck och har ätit alla mål, med måttligt fusk.
Höll på att få riktigt mycket panik, klarade inte ta den på frukosten, efter kändes som att en osynlig hand försökte strypa mig.
Varför är det såhär?
Näringsdrycken fick jag i mig återigen för att min empati för vissa är så starkt hos mig att jag inte kan låta något annat ta över.

Alternativen på mellanmålen ska vara ungefär likvärdiga, men jag har 2 mellanmål på 3mellis som det skiljer 140 kcal, även om jag gör det lättaste alternativen av båda. Tror ni att jag vågar ta det större? NEJ!
Förut hade jag dagar, men nu får jag välja själv och då blir det skitsvårt!

För alla andra verkar det gå så bra och jag är bara tjock och misserabel typ.
Så förbannat orättvist, men om jag skulle va lika smal som alla andra skulle jag också våga kämpa och äta allt.
Tyvärr så är jag inte byggd så, oavsett vad alla säger, så är det faktiskt JAG som lever i min kropp och det är ett rent helvete.

Jag vet inte om jag orkar, det är så mycket panik just nu.
Jag tror fan att jag tycker synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hur började allt egentligen? När blev du sjuk och varför?

2008-11-25 @ 20:31:16
URL: http://aestheticlythin.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara för att andra kämpar på och äter allt så innebär det inte att dom har det lätt. du verkar nästan tycka att det är bra att folk blir avundsjuka som du skrev i ett tidigare inlägg. jag antar att du känner dig som en lyckad anorektiker då. men du borde tänka på vad du skriver. folk som äter allt kan ändå vara lika sjuka som dig men dom kämpar för livet för att bli friska

2008-11-25 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0