mina stilar

Jag har märkt att min rädsla för livsmedel börjar att släppa mer och mer, sen att det tog tvärstopp när min behandlare ville att jag skulle äta något onyttigt i lördags, men det handlar juh mer om att det verkligen är förbjudna livsmedel.
Hursomhelst, trodde jag aldrig att jag skulle komma till den punkten, jag kalkylerar givetvis allting i huvudet och har stenkoll på vad jag får i mig oftast. Men på samma sätt så går även det lättare, tidigare betydde 5 kcal otroligt mycket, idag betyder inte 5 kcal någonting, det är mer 100 kcal som spelar roll.

Jag färgade mitt hår blondie igen, hade juh blivit halvt om halvt mörkhårig haha, eller mycket utväxt för att vara mig. Skulle ha färgat det brunt, men eftersom jag inte har några pengar kan jag inte gå till frisören och fixa det.
Jag trivs i blont, det är jag, men brunt skulle passa en ny identitet också :)
Jag har nämligen färgat håret sen jag var 14, så jag har noll koll på min riktiga hårfärg, men jag föddes men en underbar rödguldbrun hårfärg :)

Kan juh roa er med att berätta mina härliga frisyrer genom åren, vilket även dem tyder på osäkerhet ;)
Det följer en relativt riktig ordning, men jag kan garantera att jag glömt någon haha ;)

-När jag var 14, blev håret rödbrunt med enkel frisyr.
-Gick över i blåsvart hår, med page och lugg.
-snedlugg, svart hår med uppklippt spret i nacken. det tillsammans med mycket svart smink, blek som ett spöke och galet mycket nitar
-rakat i nacken, fortfarande svart, kängor, bomberjacka, klorblekta byxor och hängslen.
-samma frisyr, på g till utväxt med halva blont och halva svart, tänk cruela devil i egen hög person.
-Hela håret blågrönt, total missfärgning, räddades samma kväll med svart och en redig fylla och jag var 16 år.
-Svart hår med långa svarta flätor
-Blont hår (härlig raveperiod) härlig lysgula byxor och linne med texten "bordeline" på. Ja det va tider det ;)
-Blont, med blåa och röda flätor, eller var det rosa? Nånstans var det rosa iaf hm.
-Kort enkel, tråkig frisyr med lugg och med bruna slingor, typ studenten.
-Blond igen, satte i blonda extentions, blev ett härlig blont barbiesvall som alla älskade att taffsa på. äkta krogperiod och jag intog milano ;)
-Mitt egna hår växte till superlängd och var blont i faktiskt 1-2 år om jag inte misstar mig.
-Klippt av det och färgade ner det till min examen i år. Blev ganska kort men snyggt.
Nu är det halvlångt och blont, men alldelse för guldigt för min smak ;)

Man är juh stabil lixom ;) Jag älskar stilar.

Kommentarer
Postat av: Nikki

U´ve got some hairy history ;P



Hur går de för dig, hur har veckan varit?



Sköt om dig! Kramar //Nikki

2008-11-06 @ 14:16:08
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0