tjock+sjuk

Jag orkade inte skriva igår, fick värsta tjockistankarna, var i stan och blev inget 3mellis, även fast vi sagt att vi skulle gå och äta på café. jag orkade inte jag kände mig helt fet, vilket berodde på att jag tolkar allt folk säger till mig som att jag ser normalviktig ut just nu. Är sjukt känslig eller så är det bara fakta. Känns skit.
Vet inte om jag kommer klara det här just nu, jag vill bara tappa i vikt, känns helt fel, men jag saknar kicken att kilona rasar och kläderna hänger lösare och lösare.

Har feber, typ 1 grad för mycket för mig, det är juh självklart inte feber för en "frisk" person. Men för mig är det skit.

Jag är depp och tjock och hatar allt just nu.
Mina helgplaner går i stöpet och jag får sitta hemma och äta även fast jag är tjock och jag har sumpat min chans till att få ledigt från mando typ.

jag är helt förvirrad :(

Kommentarer
Postat av: Lisa I

Skickar en krya på dig-kram. Jag känner mig också dålig med 1 grads feber, trots att läkarna inte kallar det feber bara för att jag har låg normaltemp. Men vadå, det är ju fortfarande feber!

Ta hand om dig, påminn dig gång på gång om att du inte är tjock utan det är bara anorexin som försöker få dig att ge upp. Du är mager och vacker och modig och jävligt stark och du ska bli smal och frisk. Det är målet och det kommer du att nå.



Jättekram

L

2008-11-08 @ 11:12:46
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: freja <3

Aw hoppas det blir bättre.

STYRKEKRAMAR <3

2008-11-08 @ 11:21:09
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Emma

Krya på dig!

Bra blogg.

2008-11-08 @ 17:10:31
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Catrin

hej sötis.. jag börjar komma i humörform nu så jag e pigg på att göra saker igen... klart vi ska ses.. måndag, onsdag och fredag är jag ledig.. i belive så här på rak arm... miss you o tänker på dig varje dag.. KRAM!

2008-11-08 @ 18:22:50
Postat av: lena

hoppas att du känner dig lite bättre snart.. kram

2008-11-08 @ 19:02:32
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Don't mind me

Nu överdrev du kanske lite, men tack ändå för de fina orden. Tycker att du är jättestark som utmanar dig själv - det är den enda vägen att gå, annars fastnar man i den här skiten. För skit är vad det är, men det enda man kommer ihåg är den där kicken som kändes så bra. Kram på dig också!

2008-11-08 @ 20:38:16
URL: http://dontmindme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0