värdelös

Jag har en totalt jävla krisdag och känner att allt är värdelöst.
Jag är fet och meningslös och jag orkar inte mer.
Jag har i princip gråtit bort hela den här förbannade jävla dan.
Jag vet inte om jag vill bli frisk.

Dagens positiva vad mina söta vänner som hört av sig, Ida, Anna, Sofia, Martina, Sofie och Rebecca. Ni är fantastiska och betyder otroligt mycket för mig. Sen flydde jag 10mellis och satt och grät över att allt suger och jag har tappat tilliten.. Före jag träffade Ida idag gick jag ut på en promenad, inte långt men kanske 40 min och det var det bästa jag har gjort på länge!

Hursomhelst är ångesten för stark för att jag ska orka förklara någonting nu, men jag gör det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Liaine

Hej!

Vad tråkigt att det känns tungt för dig just nu. Hoppas att det ljusnar snart!



Jag har precis hittat din blogg och undrar lite över Mando.. handlar det bara om att äta där? FÅr man ingen annan behandling?



kramar



/liaine

2008-11-13 @ 23:36:39
URL: http://storaliaine.bloggsida.se/
Postat av: Anna

Hej gums!

Fortsätt kämpa du har varit så jäkla duktig den senaste tiden. Kram

2008-11-14 @ 09:14:33
Postat av: Nikki

tillåt dig känna att allt är nere, så länge du inte faller tillbaka i gamla onda mönster!

Efter regn kommer solsken å med den styrka du besitter, den styrka som du använde till att gå ner allt, .. Använd styrkan till att ta dig upp igen!

Kämpa på, det är aldrig försent!



Styrkekramar

2008-11-14 @ 10:40:43
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hej!! Kan du ses nåt nästa v? jag kan alla dagar utom onsd??? kramis!

2008-11-14 @ 16:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0