vikt + trött

Galet vad trött man kan vara, jag känner mig helt slutkörd faktiskt.
Hur trött har jag inte varit de senaste åren? Jag hoppas att det snart blir bättre, verkligen.

Jag satsar stenhårt, med hästarna som motivation, idag har jag ätit njalla tunnbröd, pasta med köttfärssås och vaniljyoghurt så det går bra med utmaningarna. Jag känner att det måste hända något, jag tjänar inget på att gå och älta samma spår hela tiden. Dessutom finns det vissa som ger mig mer motivation, starka personer som klarar allt, äta varierat, äta onyttigt o s v. Listan kan göras långt ;)

Eftersom jag är så trött så är min hjärna helt avstängd och jag skulle egentligen säkert haft tusen saker att skriva om men just nu är jag mest röksugen.

Min största undran nu är om jag har börjat att gå upp 0,5 kg per vecka?
Mycket intressant, måste faktiskt fråga om det imorgon om jag vågar haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har läst din blogg väldigt länge och man märker verkligen hur du blir starkare och starkare mot anorexian.. starkt jobbat!...det kan bara bli bättre:)

2008-11-03 @ 19:11:10
Postat av: Freja

Du är grymmt bra ju! 3 utmaningar på en dag,jag blir stolt :)

Kramar till dej <3

2008-11-03 @ 19:28:20
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Outer perfection

Trött är jag också, så himla mycket! :( Ingen kraft, ingen ork, bara sova och sova. Och dumma tankar.

2008-11-04 @ 18:38:59
URL: http://outerperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0