ångest

Jag får fortfarande grym ångest av mina näringsdrycker. grät nästan under frukost och efter.. mycket roligt.
annars har det väl gått oki. igår lät jag sjukdomen ta över, igen, vilket bara är totalt dumt.

å andra sidan idag så följde jag min mandometerkurva och det funkade bra. det gäller att pressa sig själv, för jag vill inte låta mando bli mitt liv. det är så mycket ångest här.. jag har otroligt mycket ångest för den delen också..

helgen blir lugn, ska fokusera på mig själv.

för just nu är allt skitjobbigt, kanske därför jag lyckas med att göra framsteg, eftersom jag stänger av totalt.

är så himla trött så ska nog gå o sova lite haha..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är superduperduktig hjärtat :)

2008-10-24 @ 18:50:06
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0