ångest

Idag åkte jag buss, mycket spännade och trångt..

Har gått bra idag, tränade inte i morse, vilket gav en del ångest.. Men å andra sidan tror jag att en höjning på matschemat kommer ge än mer ångest.. För då kommer jag inte kunna låta bli att träna..

Idag ska jag inte göra mycket, vill ut och gå.. men måste försöka låta bli eftersom det egentligen inte ger mig någonting mer än återigen en höjning.

Jag tycker att alla mina kläder sitter tight och det är mindre kul.. Har jag gått upp så mycket i vikt?
Tänk om jag har börjat gå upp i vikt en massa nu, för varför inte? Det är juh inte så otroligt jag kan verkligen tänka mig att jag snart kommer börja lägga på mig rätt mycket.. Även om jag helst inte skulle vara så.. så kan det lika gärna vara så..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har möte om det imorgon :)



Dina kläder sitter inte alls tightare, bara ditt huvud som lurar dig. Sitter bakom dig just nu och jag lovar dig att det knappt ser ut som om du har gått upp ett hekto. Du vet jag att lyssnar om du vill prata.

<3

2008-10-01 @ 12:55:34
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: catrin

hej gumman... sitter i barcelona nu.. har gatt runt i staden hela dagen.. spannande.. eller sà.. spanat efter fina saker att kñpa men d finns inte sà mkt jag gillar.. mensvark fick jag nu oxo.. fy.. neeej... hahha... orka.. nasta vecka borjar min praktik.. da kanske vi kan ses lite oftare.. hanga, softa... babbla.. osv... kramis bananis.

2008-10-01 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0