ångestattacki

Min dejt med näringsdrycken gick åt helvete.. Eh jag är patetisk jag vet..
Jag åt mina smörgåsar och juice och så hade jag näringsdrycken kvar.
Då körde jag min klassisker med att låsa mig totalt och gömma händer i knäet.
Det gick inte alls, tillslut flydde jag ut med en stackars behandlare efter mig och jag grät hysterisk och tyckte synd om mig själv. Fick prata med min behandlare och sen gick jag hem, utan näringsdrycken. nån hade slängt den, glad blir jag och min kära sjukdom eh..

fick speciellt ryck eftersom jag hade tänkt att pannkakorna var mycket mer kalorier (du hade rätt Freja) oki det är inte lite, tro mig, men det var inte så katastrofalt som jag trodde.
Men ändå såklart vill jag minska alla målen, eftersom jag inte går upp i vikt på ett normal intag..
Hela jag skriker juh och slår på ett högre intag.. hur ska jag få bort 300 kcal från resten av målen? hur mycket ska jag behöva träna? mycket givande tankar.

ångesthelvete..
jag hade inte flippat på flera veckor, asså inte på mando. spännande för alla stackare som är nya.
hurmörsvängningar..


Kommentarer
Postat av: Freja

Helena jag ska berätta en sak för dig att jag drack 3,5 näringsdrycker när jag hade bara lite kvar att gå upp i vikt.

Det är fan 1000 kcal och jag gick inte upp särskilt mycket och jag tränade inte.

Vet du varför? Jo för att du får högre förbränning om man äter mer och lägre förbränningen om du äter mindre.

Fuskadet och smygtränandet är egentligen meninglöst,för om du inte går upp i vikt så får du högre matschema = mer ångest

Men om du slutar träna och går upp på det här så blir det kanske lättare,försök i 1 vecka bara?

För hur du än försöker så kan du inte skita i att gå upp om du vill bli frisk och få tillbaka det liv du förtjänar att leva.

Kom igen du kan klara det här,jag vet det.

kramar <3

2008-10-16 @ 20:29:59
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Carita

Fina du, kämpa dig ur det här! <3

Jag och många andra tror på dig och du kommer med all säkerhet att klara det, bara du tror på dig själv och verkligen satsar på att ta dig ur helvetet. Jag har själv varit där men lyckats bli frisk och det kommer du också att bli. Det tar tid men är SÅÅÅÅ värt det, alltså. STYRKEKRAMAR :*

2008-10-16 @ 20:53:32
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Lisa I

Du är inte patetisk utan bara rädd. Och jag gissar att du inte går upp så fort som rädslan säger att du kommer göra om du äter lite mer. Jag hade 3 näringsdrycker plus normalkost och gick ändå upp väldigt långsamt.

Skulle du kunna göra ett försök att inte träna, äta som de säger på Mando och se vad som händer? Låt ångesten komma, men gör det ändå.

Stor kram

2008-10-17 @ 09:45:39
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: lena

jag tycker att du kämpar på jättebra, fastän att det är himla tufft.. Jo jag vet att jag skulle behöva ätträning. men jag får inte den hjälpen ja behöver.. väntar på en kallelse om en inläggning. men det är ca 3 månaders väntetid... jag vill bara må bra snart...kram

2008-10-17 @ 09:49:49
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0