angie<3

Har ingen panik idag.. iaf inte än så länge.. Igår var juh jätte tråkigt såklart.. Inget liv och allt är verkligen B..
Ska dra in ti stan efter lunch, än så länge har jag "bara" ätit frukost.. så det blir väl tight med matschemat som alltid..

Angie maila mig, jag saknar henne som fan.. Snart kommer hon hem och jag hoppas verkligen att vi kommer hinna ses.. Alla mina vänner är nämligen GRYMT älskade av allt och alla, vilket gör att man inte får se dom lika ofta..
Angie är en mina bästa vänner, vi pluggade tillsammans i uppsala.. Vi har dessutom gjort 2 praktiker tillsammans och supit x antal ggr tillsammans ;) she's the best, helt enkelt.. http://flingawashere.blogg.se

jag funderar på om jag ska börja jobba i november, varför inte lixom.. jag behöver både pengar och tidsfördriv.. normalisera mig själv lite..

drömmer totalt jävla störda drömmar varje dag.. tänk om åtminstone drömmarna var oki..


kan lova att jag har gått upp i vikt, nu till nästa vecka, så då slipper jag en schemahöjning.. känns i heeeeela kroppen som jag säger alltid.. men nu har jag faktiskt rätt!

Kommentarer
Postat av: AnnaP

Haha, vet du vad det påminner mig om? När du och Rebecka somnade i sofforna på Mando, och du sover bredvid mig. Så "halvvaknar" du och lite halvt hysteriskt ba: "jag till och med drömmer om mat, vad fan är det här?" Och sen somnade du om:p



SÅ JÄVLA SÖT! :D <3

2008-10-12 @ 15:56:16
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0