anorexi eh nej

Kaloririka måltider idag, lunch pannkakor med sylt, middag falukorv + penne. hjälp mig. känns så hemskt, fast jag vet normala människor äter så ibland också. för im kommer jag äta fisk o kokt potatis. men jag är så jävla rädd för att gå upp i vikt, det är min värsta mardröm som går i uppfyllelse.. jag är inte som alla andra, jag är jag, jag ska kämpa mot att bli smal inte äta såhär jävla mycket, det passar inte mig. jag har ingen karaktär att väga upp allt mitt fett med..

jag önskar jag kunde orka, men jag vet inte hur jag ska göra det.
jag är ingenting, jag har ingenting kvar. alla mina vänner försvinner bort och lyckas med sina saker och det enda jag gör är att äta och bli ännu tjockare.

fattar ni inte att jag är fet, det är inte meningen att jag ska ha diagnosen anorexi, det måste vara nåt fel. allt fett syns i överflöd, jag hatar det, jag hatar min kropp. jag klarar inte ens att jobba, för jag för patetisk för att lyckas följa ett matschema.

jag vill inte mer, jag orkar inte.
hela fucking tiden måste jag gå emot det jag själv vill och hålla på att låta bli att träna, gå och svälta. det är bara sjukt. jag är ful och fet nu. jag kommer se ut som ett jävla äcklo vid 58. 

fan. 

Kommentarer
Postat av: Louise

1,61. Enligt bup borde jag väga minst sju kilo till, men jag förstår faktiskt inte hur jag skulle stå ut då om jag känner mig såhär tjock nu. Jag kan tycka att det räcker såhär, men ja... jag vet ju att det egentligen inte gör det :(

2008-10-09 @ 19:47:00
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: Freja

Helena,var stolt över dig själv att du klarade att äta pannkakor och falukorv.

Ett steg närmare friskheten liksom :D

Och hur många gånger tror du inte jag (och i princip alla andra på mando) tänker ''det måste vara något fel,jag som är så fet kan inte ha anorexi''

Det är ju en del av sjukdomen,att man känner sig stor,fet och äcklig.

Men om du skulle gå ner mer,du skulle bara få ännu mer ångest och sånt,det är bättre att kämpa sig upp ur skiten än ännu längre ner.

Kämpa på och jag tror på dej.STOR KRAM <3

2008-10-09 @ 20:05:50
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0