äta bör man för då blir man nästan normal

Idag ska jag åka till stan och träffa Ida.
Det ska bli riktigt nice att gå runt lite och titta på olika saker.

Jag tror också att jag behöver komma in bland människor, så att jag slutar att skämmas över min kropp.

Har ätit frukost, vaknade kvart över åtta typ.. Snart ska jag äta mellis.. Mycket ätande..
Jag kan garantera er att jag uppriktgt trodde att jag skulle gå 5-10 kilo ganska omgående om jag åt såhär mycket som jag gör. För jag äter väldigt mycket, jämfört med förut.

Ska gå och ta en cigg nu, samla tankar lite.. Jag fattar inte att jag blir SÅ glad när jag får äta kalorisnåla saker.. Snälla försvinn dumma tankar, annars kommer jag aldrig orka det här..

Just det angående pannkakorna som kommer jag behöva äta dom på torsdag igen.. samma torsdag har jag även digestivekex som 10-mellis, torsdagar är onda dagar. Jag ska äta sås till kycklingwooken på tisdag.. jobbig vecka väntar, eftersom jag har lovat att ta ett njalla-tunnbröd också..
Haha fan va jag är patetisk!

Kommentarer
Postat av: Louise

jag vet inte vad man ska anse som länge. i drygt 2 år kanske. eller jag vet itne själ nä det startae. sj då?

Kram L

2008-10-11 @ 11:07:21
URL: http://louii.blogg.se/
Postat av: Louise

Prova att tänka på hur gott maten smakar. Försök tillåt dig att njuta. Det kanske låter helt dumt, men just när man äter tycker jag att det känns lättare att tänka så istället för att tänka "fy, fan vad tjock jag kommer att bli"!

KRAM <3

2008-10-11 @ 11:41:24
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: Louise

okej vad jobbigt. ör du oå bättringsvägen då?

2008-10-11 @ 14:28:53
URL: http://louii.blogg.se/
Postat av: Freja

Du är inte patetisk,det är bra att du har utmaningar.

Och enda sätter för att få bort tankarna är att äta,och ''sköta'' dig.eller ignorera dom,men det funkar inte i längden (jag har testat) så det rekomenderas inte...

Kramar <3

2008-10-11 @ 16:54:52
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Lisa I

Du är inte alls patetisk, bara rädd eftersom du går emot anorexin och alla regler som finns i den, alla saker du hjärntvättat in att de är farliga och förbjudna. Du har redan märkt att vikten inte skjuter i höjden av att äta mer normalt, och troligen att du verkligen behöver kämpa för att alls gå upp. Bara det är stort.

Att vara bland folk har alltid hjälpt mig känna mig normal, för jag så bra på att låtsas vara normal att jag glömde bort hur jobbigt det var.

Kram!

2008-10-11 @ 17:23:02
URL: http://lynxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0