dålig+bra helg

Igår åkte jag in till stan, hör och häpna ;)
Köpte lite saker som jag behövde, förhandlade bort mitt mellis gentemot att jag skulle dricka min näringsdryck istället..
Träffade Ida och drack nästan hela näringsdrycken, iaf typ 1,5 dl..

Sen åkte vi hem och satt och snackade, gjorde min favorit, raviolli, som är galet lågkalori, men tänkte att det nog var bäst om vi skulle drick vin och jag inte skulle få för mycket ångest..
Vi drog ti GK's, var helt oki.. Dansa en jävla massa, men drack nästan inget ute, min kropp tål fan inte alkhol alls längre.. Hade ett sånt där härligt illamående.. blev iiaf inget kvällsmellis..

Kom hem typ halv tre eller nåt.. Vaknade vid 9, hade planer på att sova vidare men hade sjukt blodsockerfall, vilket är helt absurt. Förut kunde man festa och inte äta på superlänge utan blodsockerfall, men nu räcker det med att man missar lite.. hursomhelst mådde jag skit, gjorde frukost och satt och pratade med mams och paps, men mådde så skit att jag var tvungen att sätta mig fåtöljen.. haha patetiskt. gick iaf bra med frukosten, sen gick jag och sov till elva..

Så det har inte hänt så mycket här, annat jag har ätit en jävla massa.. dessutom tror jag att det inte kommer gå så bra på mötet min behandlare im eftersom jag missat en del, dessutom dansat en jävla massa och tränat..
Men jag känner mig så fruktansvärt obekväm i min kropp, jag har verkligen gått upp i vikt.
Vissa kläder som satt löst förut kan jag typ inte ens ha.. mycket festligt..
Finns helt enkelt en anledning till att jag har ett motstånd att gå upp mer i vikt..

Kommentarer
Postat av: Freja

Tänk logiskt sötunge.

Missa mat +träna = gå ner i vikt = Skit från behandlare och må ännu sämmre

Och det är absolut inte bra men

äta som du ska + inte träna + gå upp i vikt = Mer frihet,du får träna på riktigt (du vet gym o sånt),du får börja jobba och så vidare.

Vilket tycker du låter bäst?

Jag vet att du kommer må dåligt över att gå upp i vikt,men sen när du får göra alla dom där bra sakerna kommer du förstå att det är så värt det.Det gjorde jag iaf...

KRAMAR <3



2008-10-19 @ 17:30:24
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Nikki

Även jag känner motstånd inför dagens träff m behandlare... Hoppas de går bra för digiaf!



Kram //Nikki

2008-10-20 @ 13:56:21
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Lena

Skulle bara berätta för dig att jag har fått en tid om 6v för en bedömningsvecka för inläggning.. Jag är så fruktansvärt rädd o vill helst av allt bara försvinna.... jag vill eg bara tacka nej, jag är inte redo för det... hoppas att du fortsätter kämpa på, du fixar det.. kram Lena

2008-10-20 @ 20:37:30
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0