dumma kcal haha ;)

Jag åt mitt mellis idag + min näringsdryck. gick bra, fast åt helvete sen.. tänker inte gå på några detaljer.. men så är det och det är jävligt synd att sjukdomen ska få övertaget. jag blir bara så jävla rädd för alla kalorier.. det är inte oki..

Min behandlare säger att jag fortfarande är för lågviktig, därför det är så jävla svårt.. men snälla jag har väl säkert ett BMI på 17 nu minst.. rullar runt.. jag tycker att det har gått för fort.. fast det kanske det inte har och jag kanske inte har ett BMI på 17, vad vet jag och varför bryr jag mig?

Har ätit sushi idag och trott eller ej så blev jag tvungen att ta 10 bitar, som man ska, helt plötsligt var alla sushibitar JÄTTE STORA. how ever jag åt upp dom.. man mår inte illa av sushi men paniken finns juh alltid där..
ska väl äta kvällsmellis snart, gulligull, jag vill bara få svälta och träna..
fan vad jag är patetisk.. ibland är jag som en 3åring förnuftsmässigt, medan jag i jobbsituationer är hur mogen som helst. mat ger mig panik..

jag sitter och beklagar mig över att jag inte fick chans att se när jag gick ner mer i vikt förut, utan vägde mig på en våg som visar typ 2 kg +.. Det är en njutning att se den låga vikten. dumma skit..

äh kvällarna är ångest.
im är det festifest som gäller, ska verkligen försöka sova ut.. annars får jag väl smyga ut på en promenad i kylan I guess ;)

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag kan bli illamående av sushi.... Men kanske den enda... ^^



Hoppas du får kul imån, sköt om dig! Kram //Nikki

2008-10-18 @ 00:18:00
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Glöm gårdagen söta du, det är bara idag som gäller. Och när idag är över, är det imorgon osv. Du klarar det här, jag är säker på att du gör det. Tänk på att det är DU och inte den dumma sjukdomen som ska vinna! <3



Och du kan omöjligt, O M Ö J L I G T tycka att jag är smal så länge du anser att du själv är tjock!

2008-10-18 @ 10:39:50
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0