fet & ful är inte kul ehh

Idag har jag ätit både digestivekex och pannkakor med sylt.
Det är inte oki, min kropp behöver inte den där skiten.
Självklart smakar det inte dåligt, för pannkakorna var typ välgräddade.. men jisses hur mycket jävla kalorier kan man trycka i sig?

Jag är så jävla fet, det är ohållbart nu.
jag måste banta, haha som en jävla kärring, men skulle lätt kunna tänka mig att gå med i en viktklubb nu.
fet och ful.

min sjukskrivning är förlängd till sista december. varför?
jag kommer juh ändå vara årets fetto då.. med tanke på hur jag ser ut nu.

jag måste hitta en lösning på det här.

Kommentarer
Postat av: Lisa I

Helena. Du är varken fet eller ful, det är bara anorexins kamp för sitt liv som får dig att se det. Och den sidan av dig kämpar hårdare nu just för att du är stark och modig och går emot den.

Det är ett helvete att se kilona öka och uppleva hur man sväller, men ingen annan ser det så bra som du och en dag kommer du att förstå hur jäkla smal du var just precis nu. Det är helt ok att vilja ge upp och trilla ihop i en hög och storböla så gör det.

Stor, varm och peppande kram!

2008-10-16 @ 14:17:40
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: Freja

SLUTA du är inte fet och ful,och tänk inte ens tanken att börja banta!

Och bara så att du vet så innehåller pannkakor inte så himmla mycket kcal aom du tror,för jag fick inte äta det i början för att den innehöll ''för lite''

Som svar på din kommentar så menade jag att du blir släppt av mando och blir sämmre,som det hände för mig.Men jag tror jag har stoppat det nu.

många styrke kramar<3

2008-10-16 @ 17:13:42
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0