he hit me and it felt like a kiss

Jag har inte skrivit på ett tag, har varit alldelse för uppe i mig själv för att kunna motivera mig att ens sätta mig vid datorn.
Saker har gått upp och ner och gamla vanor har så smått börjat att komma tillbaka.

Vi har flyttat näringsdrycken till frukosten istället, vilket gör att frukosten var klar tio i nio i morse och en timme senare skulle jag äta 10-mellis..

Jag funderar lite på varför vissa äter frukt till 10mellis när dom inte äter mer än mig på några andra mål?
För jag har juh ett normalt matschema, bortsett från näringsdrycken..

Imorgon ska jag iallafall gå på mässan och det ska bli sjukt värt eftersom Martina följer med :)
Sen har jag lite andra saker att fixa så jag kommer inte kunna komma tillbaka till 3-mellis..

Jag har inte tränat idag, men igår tränade, vilket har resulterat i träningsvärk idag. fett bra, jag är så jävla dum som inte fattar att det är ett sjukt beteende..

Det börjar att ta emot mer och mer att gå till Mando, även om jag är van att gå dit.. Jag känner mig alldelse för stor för att vara där, jag är rädd att fok ser mig som att jag skulle ha en annan diagnos.. Egentligen borde det inte spela någon roll, men tyvärr spelar det väldigt stor roll för mig. Eftersom jag inte komma bort från att jag vill vara smalast fortfarande..

Jag känner mig väldigt trött och omotiverad.
Jag planerar ständiga flyktscenarier i tankarna. Det är väl bara en tidsfråga innan jag applicerar dessa tankar på verkligheten. 
Jag är nämligen världsmästarinna i flyktbeteende, jag kan lyckas fly och komma undan det mesta.
Jag vet att jag kan krångla mig ur den mest hotfull och svåra situation, för jag tror att jag ska klara det.
Varför känner jag en sådan förbannad rädsla och misstro inför ett friskt liv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

planerar också mina flykter i huvudet, spelas lixom upp som filmer i huvudet hur jag flyr och efter kommer en behandlare. Motigt att åka till mandokliniken varje dag, javisst, men jag gör det för att jag måste. kramar<3

2008-10-21 @ 20:01:37
Postat av: Freja

Dom kanske äter mindre än dig för att dom inte behöver gå upp lika mkt i vikt?

Jag blir glad nu när du skriver att du inte har tränat idag ^^

Du är inte stor,och du kommer inte bli det om du blir normalviktig heller.

Tror du inte jag tänkte alla dom där tankarna typ 100000 gånger som du tänker nu?

Och jag har bara en sak att säga,skit i dom tankarna och satsa på att blir frisk.

Det är så värt allt jobbigt man går igenom i behandlingen,jag lovar.

STYRKEKRAMAR

<3

2008-10-21 @ 20:39:22
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Nikki

Duktig du är som inte tränat idag! Den dagen du ser att beteéndet inte är normalt/friskt, den dagen är DU troligen frisk! Om inte annat har du kommit en bra bit den dagen! Inte heller jag ser ngt sjukt i mitt betéende... De dagar jag inser att det inte är normalt, är de dagar jag sitter som paralyserad i soffan, av ångest å depp å inte pallar göra något, inte ens träna...

Men prognosen säger att vi kan ta oss ur de! bra va!? =)



Sv;

Ska fortsätta med min frukost, för idag gick de! Kan jag äta frukost, kan du skrapa ihop några träningsfria dagar!

Kramar!

2008-10-21 @ 22:34:40
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vännen fly inte, jag vet att innerst inne vill du inte det. Du KOMMER att klara det här för du är så himla stark. Det är när allt känns fel som man måste kämpa som mest. Puss söta <3

2008-10-22 @ 06:54:39
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: Lisa I

Helena, det ÄR motigt och du VILL fly. Jag förstår. Men gör det inte. Du är värd bättre än att fortsätta svälta och träna och vara svältmanisk och alltid tycka att du är tjock. Med ditt BMI kan du inte vara det, kom ihåg det! Så det du ser i spegeln och när du tittar på dig är genom anorexin, och den vill inget hellre än att förstöra ditt liv.

Det vill väl inte du? Det blir bättre, men visst tar det tid. Kanske skulle du behöva någon att prata med om känslorna kring kroppen, fast om jag förstått det rätt så jobbar de inte så på Mando. Knasigt!

Tänker på dig och skickar massa styrka och KRAMAR

2008-10-22 @ 19:20:23
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: Dilan

HEJHEJ (:

Vad händer hos dig?



/ www.mramin.blogg.se

2008-10-22 @ 19:27:18
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Dilan

HEJHEJ (:

Väldigt snygg blogg :D

sötsötsötsötsöt



/ www.mramin.blogg.se

2008-10-22 @ 19:38:15
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0