hej ångest

Bussen var sen, jävla stress.. Fick kasta i mig frukosten typ.. vill verkligen inte ta upp andra människors tid, hela tiden olika krav på sig själv. anpassa sig i mängden, försvinna. samtidigt som jag vill vara så smal så att allt ser mig, men det är juh bara mitt skal.. inte visa nånting annat. jag ler och säger att allt är bra.. nu har jag jätte mycket ångest. varför tog jag klänning i morse? det är typ inte oki. hej fett... hade tänkt att gömma mig i värmejacka.. men ingen fungerar eftersom jag är så sen..

helvete jag dör snart tror jag..
jag tränade igår (precis som jag planerat) väntade tills ingen kunde höra mig.. lyckorus att få träna..

när jag svalt så kunde jag se fram emot att få äta sådär nån gång ibland.. när jag kunde tillåta mig vara värd det.. kunde planera i flera dagar.. helt patetiskt, ja dålig anorektiker, men så var det. nu ser jag fram emot att få svälta.. för svälten är så jävla mycket härligare än att äta.. det är fantastiskt. att jag åt sådär ibland, var när kroppen inte pallade mer.. när jag behövde göra ett försök till att fylla på näringsdepåerna.. då hade jag ett otroligt sug... sug efter nånting nu? nej.. jag äter juh hela tiden.. balanserat, kanske man ska kalla det egentligen..

nu ska jag fly ut,,
jag funderar STARKT på att fly i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Freja

fly inte!

och jag förstår hur du tänker men jag vet att du är värd att ta plats,för den du är.

Och du är inte det minsta fet,du väger ju jättemycket för lite.

take care <3

2008-10-06 @ 09:11:09
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag slår vad om att du är jättefin. Det är bara sjukdomen som gör att du ser något annat än vad andra gör. Kram

2008-10-06 @ 16:52:08
URL: http://underworld.bloggagratis.se/
Postat av: Kajsa

Jag vet inte vad jag vill uppnå, jag vill inte se den där varelsen i spegeln. Ibland ser den fin ut och ibland visar den saker som jag inte alls vill se. Men alla säger hur fin man är. Jag måste lita på mina vänner, de skulle inte ljuga.

2008-10-06 @ 20:00:42
URL: http://underworld.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0