is it my fault

Jag åkte inte till stan.. Va och handlade med mams och sen isolerade jag mig.
Hur svårt kan det vara?
Så jobbigt och inte vara sig själv, dvs sjukligt uppsvälld och mätt..
Ska träffa Ida im, så det blir bra.. Vi ska ses på stan efter mando..
Så är det nice party på lördag ;)


Jag försöker verkligen anstränga mig som fan nu.. men tänk om jag inte klarar det?
Om allt är förgäves?
Då kommer jag svälta mig själv, ännu mer än förut, tills jag försvinner.. Vad är det för liv?

Tänker på alla som lägger ner energi och bryr sig om mig, som min familj, Ida, Angie mfl.. Hur fan orkar dom? Vissa har jag juh märkt att dom inte orkar längre.. Men ändå.. Alla nytt folk jag träffat som är grymma, som mår skit men som ändå bryr sig om mig.. Det är värt.. Men jag har juh blivit en helt störd person, fattar inte hur det kan bli såhär..

Sen finns det människor jag saknar mer än vad jag borde..
Saker jag saknar, som jag inte borde.. typ svält och träning..

Vem är jag?

Kommentarer
Postat av: Freja

Naw,synd att du inte orkade åka till stan.

Och du är inte sjukligt uppsvälld,du är sjukligt smal.

du kommer klara det,jag lovar.det kommer inte vara förgäves!

Och sakna inte svälten,du mådde egentligen inte bättre då än nu,även fast det kanske känns så <3

kramar <3

2008-10-12 @ 20:07:25
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Angelica

du e Helena darling =)

glöm inte de!

2008-10-12 @ 20:47:49
URL: http://flingawashere.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: 16,7 som sagt. Inte så lågt egentligen. Hur kom du in i vården från början? (eftersom du skrev du känner igen dig) Var det nån annan som hjälpte dig eller sökte du själv? Vad hade du för BMI då? Jag är så förvirrad, förlåt.

Kram

2008-10-12 @ 21:26:31
URL: http://payingback.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du kommer klara av det är hjärtat, det kommer inte att vara förgäves. Slå bort alla dumma tankar när de kommer, se dem som irriterande myggor som bara suger energi från dig. All tid du lägger i detta kommer du få tillbaka tio gånger om, du som redan är en otroligt stark person kommer bli oövervinnlig. När du känner för att ge upp och bara skita i allt tänk på allt du har missat/inte gett allt i och att du inte vill tillbaka dit. Jag tror på dig! <3

2008-10-13 @ 00:00:19
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0