jävla panikhelvete

Kände att jag höll på att få det tillbaka den jävla paniken och ångesten.. kände hur den la sig som ett tryck över mig, som om den vill strypa mig..
Har pratat en del med R, så det känns lite bättre.. hon är grym!

Sen blev jag otroligt glad för världens finaste mail som Angie skicka..

känner mig så jävla velig.. hela tiden.. jävla beslutsångest.. även fast den var värre förut, så är den sjukt jobbig nu också..

Vill egentligen åka i väg och gömma mig.. men det hjälper inte..
men snälla jag har gått i behandlingen hur länge som helst, varför blir det inte bra nu?

Kommentarer
Postat av: Lisa I

Helena, önskar att jag var närmare så att du kunde få en stor kram när paniken trycker i bröstet. Jag vet hur det är, det är det enda jag kan säga, och jag vet att går att komma vidare.

Du har kanske varit i behandling vad som känns länge, men det märks att du är på rätt väg och du kämpar på bra. Ge inte upp! Det är motigt med en ständig kamp mellan din friska och ätstörda sida inom dig, men kampen är ju där för att du faktiskt väljer att göra en hel massa friska val. Så du är på rätt väg.

Kram

L

2008-10-13 @ 15:05:05
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: Freja

Vännen don't give up.

Och tänk på att snitt behandlings tiden är 12 -14 månader när man vill att allt ska bli bra NU.

ha tålamod och ge det den tid det behöver (jag vet at jag låter som nån mando bitch)men det är ett bra råd.

Många kramar <3

2008-10-13 @ 19:16:45
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0