näringsdryck dödselixir

Den där jävla näringsdrycken fick mig att gråta en massa, jävla skitdryck.. Det värsta är att jag kommer dejta helvete varje dag.. blev helt utmattad av att gråta som alltid, eh nåt fel på mig ja, så jag somna i ett vilrum.. mycket spännande dag.. annars har jag väl ätit en jävla massa, som alltid, fusktränat ännu mer och gått en omväg hem från bussen för att jag mådde pissilla efter mellis. men det går bra nu eh..
im på blir det tydligen pannkakor igen.. oh hej o hå gissa hur mycket kcal jag kommer äta?
jag kommer typ få i mig mer än en dag extra per vecka.. haha det här händer juh inte mig, vafan fattar ni hur sinnessjukt det här är? HELVETE!


Jag önskar att jag kunde få ett slut på allt.
Fly landet, svälta mig till döds, tappa fotfästet.. you name it..

tänk om jag hade blivit en god och lycklig människa, istället för en elak och olycklig person.
jävla bitterhet.

nej nu suger verkligen livet.. men det är inte kul att vara en tjockis. en person med brett med lätt skelett. jävla störda kropp! fuck it!

Kommentarer
Postat av: Någon

Kämpa på vännen! Du är värd att må bra! Kramar!

2008-10-15 @ 21:55:45
Postat av: Angelica

Love, dina kommentarer i min blogg e så jävla kick-ass grymma! du vet exakt va du ska skriva till mig vid exakt rätt tillfälle! =)

LOVE YOU! <3

2008-10-16 @ 01:11:37
URL: http://flingawashere.blogg.se/
Postat av: lena

Hej..kom in på din blogg, via en annan blogg.. jag lider själv oxå av en ätstörning.. undrar mest om du har några tips o ge.. jag har försökt o få hjälp på alla möjliga sätt men det verkar rent omöjligt..

Hoppas att du kämpar på.. kram/Lena

2008-10-16 @ 11:02:29
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0