sluta glorifiera

Varför sitter folk och lämnar ut sig på nätet, typ beklagar sig själva på olika sätt, enbart för att söka uppmärksamhet?
Jag blir så ledsen, så störd och jag tycker inte om att bli störd av andra. Jag fattar inte att folk tycker själva att dom är fantastiska men låtsas att dom är tvärtom, för att andra ska säga att dom är grymma.
Jag blir totalt jävla less, framförallt när man själv sitter i skiten och hatar sin feta kropp. För jag tror på riktigt att jag är fet, jag får ångest när jag ser smala personer, eftersom jag vet att jag inte ser ut som dom.
I mina ögon, så kämpade jag inte tillräckligt. Jag anser mig själv vara en förlorare, misslyckad och utan mål.

Kan folk SNÄLLA sluta glorifiera anorexin, det är skitjobbigt.
Sluta eftersträva nåt du inte har, visst man kan banta ner sig rejält men ändå faktiskt se att man är smal.
Men en anorektiker gör inte det och kommer ALDRIG att göra det.

Vad fan är det för värld vi lever i egentligen?
Jag vet inte ens om det är värt att leva i den här skiten.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vet hur det känns, det gör jag verkligen, men jag vet också att det går över. Idag t.ex. så är en bra dag för mig så därför ska jag försöka ge dig lite av min positiva energi. Försök att inte tänka på allt det dåliga i ditt liv och hela världen. Det kommer ALLTID finnas tråkiga och hemska saker, men det är ingen idé att ödsla tid på dem för då missar man allt det bra. Det finns ju hur många människor som helst som är alldeles lyckliga och nöjda med sina liv. Det måste ju vara för att de ser livet från den ljusa sidan och strävar efter att ha det bra. Tänk vad du, med din styrka och envishet (som krävdes för att svälta dig), skulle kunna åstadkomma i livet. En massa roliga saker!



Lycka till. Kram Louise!

2008-10-10 @ 19:39:38
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0