spegel

Har låtit bli att träna alla dagar förutom måndag och tisdag den här veckan.. Å andra sidan har jag gått av en station tidgare när jag varit på väg till Mando och promenerade en bit för mycket i tisdag. Jag vill träna, så himla mycket.. Men å andra sidan vill jag bli frisk också. Skulle vara fantastiskt att inte hata min kropp eller varje dag klämma på mina feta lår..  Bara gå upp på morgonen, duscha, göra frukost äta den snabbt, göra sig i ordning och gå i väg till ett jobb eller nåt som i alla fall är givande.. Dessutom gå i väg utan att gömma sig, våga ha tighta kläder, tighta jeans, utan långa tröjor över.. Det skulle vara fantastiskt faktiskt.


Igår stod jag i över en halvtimme framför spegeln och anylserade min kropp, klämde på allt fett.. Jag tappade bort tiden totalt, hade stått längre om jag inte märkte att klocken började bli rätt så mycket.
Vad är det för jävla liv egentligen?
Den halvtimmen av självhat kunde jag spenderat på att ringa en kompis, pratade med min familj eller nåt annat. Nej jag är totalt jävla självfokuserad, inget över till nån annan.. Jag kunde också ha spenderat den halvtimmen på träning, vilket jag inte gjorde.. Som jag kanske ångrar nu, för allt man gör bli fel hur man än vrider och vänder på det.

Sen satt jag och läste runt lite på nätet igår, lite bloggar och sånt.. Fick panik, finns så många som får vara smala och som peppar varandra.. Blev galet avundsjuk..

Kommentarer
Postat av: Mia

Är det Mando som säger max 0,5 kg i veckan? Undrar av ren nyfikenhet då jag aldirg varit mat/ät/vikt behandling.

2008-10-03 @ 11:31:38
URL: http://iwannabefree.blogg.se/
Postat av: Angelica

Min fina vän, om jag kunde så skulle jag trolla bort den dumma anorexin, hon e inge bra för dig, hon försöker ta dig bort från oss andra. Men hon kommer inte att lyckas!

Puss love <3

2008-10-03 @ 13:30:33
URL: http://flingawashere.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag menade inte dig sötnos, känner mig bara så jävla missplacerad här.. Jag orkar bara inte.



<3

2008-10-03 @ 22:24:19
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0