svaghet

Jag kunde inte låta bli att träna i morse. Fast det kändes inte lika bra som det brukar, gjorde nästan ont..
Kanske ska försöka och göra som ni säger och prova en vecka att inte träna och se hur det känns..

jag känner mig ändå jävligt obekväm i mig själv och i min kropp.. och jag tycker et är pain inte the ass att ha en näringsdryck extra, speciellt om jag ätit en jobbig maträtt.
För mig spelar det ingen roll, om andra druckit 15 extra om dagen, jag känner mig bara sämre som inte gör det för då betyder att jag har sämre förbränning och är tjock.. typ ett bevis på det..
Men som sagt alla som varit eller är i den här skiten, vet att det är en väldigt kluven och komplicerad sjukdom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst känner man sig kluven...jag vill inte bli frisk, vill stanna här i min äs och slippa bli sedd.

2008-10-17 @ 11:06:13
URL: http://osynliga.blogspot.com/
Postat av: Lisa I

Du är väl inte sämre än någon annan oavsett vad du gör, sådeså. Och jag gissar att din förbränning kommer att kickstarta rejält när du kommer upp lite mer. Men viss f¤n suger det att gå upp i vikt. Det känns som att helt tappa kontrollen över kroppen och ingen kan säga ngt som gör det lättare. Våga...

Kram!

2008-10-17 @ 14:47:49
URL: http://lynxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0