Träna?

En till sak som arbetar emot anorexin just nu är att jag och en annan tjej på mando har ingått en pakt, vi får nämligen inte fuska med måtten. Lite innan hade R<3 bestämt sig för att göra samma sak, så vi är 3 stycken :)
Det är en kamp varje gång, inombords, men jag kan inte fuska, eftersom jag skulle bryta avtalet.. Avtal är till för att hållas..

Nu gäller det att kämpa på..
Jag hoppas också att är jag väger 54 kg (helst mindre) att jag ska få börja träna :)
Gym here I come, jag ska träna med min bästis.. Först kanske bara 1 timme i veckan, men normalt är väl att träna 2-3ggr per vecka och det kan man faktiskt göra mycket på :)
 

Kommentarer
Postat av: Skinnylicious

bra med träning!

2008-10-04 @ 17:29:20
URL: http://skinnylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0