vikt? nej..

Så tjock som jag känner mig och ändå ser inte min vikt bra ut. Hur jävla jävla svårt ska det här vara egentligen?
Varför tycker jag att jag är så tjock? Helvetes jävla skit.. Det är så orättvist att jag lyckades sätta mig i den här skiten..
Jag måste lära mig bearbeta min ångest och mina aggressioner.. För när jag bli arg blir jag inte lite arg, utan jag tappar behärskningen totalt.

Idag har väl gått bra, med tanke på den starka ångesten jag hade i morse.. Visst är det svårt, det tänker jag inte ljuga om.. Dessutom var lunchen en katastrof, fiskgryta med komprimerad fisk + en massa ben.. Så jävla hemskt, jag åt inte upp. Men hellre näringsdryck en sån där shit.

Jag längtar jätte mycket till att jag ska få börja träna.. Hoppas det kommer gå bra och att det inte blir maniskt.
Föresten så träffade jag ännu en friskskriven patient idag och det var superbra, jag kände verkligen att man kan bli frisk helt.. så är det..

Nu ska jag planera lite inför en kär väns födelsedag, måste hitta lite bra idéer :)




Kommentarer
Postat av: Skinnylicious

Ok. japp, det gör jag med ^^

2008-10-02 @ 19:43:54
URL: http://skinnylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0