Alla ljuger

Jag hittade gamla bilder, som en av mina bästa kompisar skickat till mig, när jag kom hem från nån resa eller nåt liknande för några år sedan. Hjälp, fick bara mer panik, snacka om rund, jag var INTE smal. Alla ljuger bara som säger annat, varför? Varför kan inte alla bara vara ärliga gentemot mig, precis som jag faktiskt är emot dom?

Jag vill verkligen inte se ut så igen, iofs vill jag inte se ut som jag gör nu heller för den delen.. Jag vill bara vara smal. Därför blir maten min fiende, det handlar inte om hur den smakar o s v. Smaker är lätt att vänja sig av vid, det är enbart kalorimängden som spökar.

Varför kan inte alla bara säga ärligt hur jag ser ut, eller för den delen såg ut. Jag blir bara så jävla förvirrad och misstänksam.. När jag var ganska vältränad förut såg folk det och sa det, lite av det kunde jag också se. Jag kunde däremot inte se att jag hade vältränad mage, jag såg även då bara fett.. Men det fick jag höra att jag hade också, vilket egentligen är rimligt med tanke på hur mycket jag faktiskt tränade.. Men allt är vad man själv ser, man tycker juh på nåt sätt att man faktiskt är mest ärlig emot sig själv..  

Idag åkte jag med en pratglad taxichauförr

Han - Åker du till Novum varje dag?

Jag - Ja

Han - Hur länge har du gjort det?

Jag - Några månader..

Han - Det är bra, så du kan bli frisk och lära dig äta!

Det är det där jag inte fattar, hur fan kunde han veta det, han har aldrig kört mig förut. Novum är en miljon saker, bra gissning.. Skönt att i alla fall inte bli påhoppad med massa obehagliga frågor i alla fall..
Vi prata på om hans jobb sen, så det kändes lugnt och dessutom var jag framme jätte tidigt så jag slapp all stress..

Kommentarer
Postat av: Nikki

att döma av konversationen är du fortfarande ganska smal... typ smal som i underviktig... eller..?



2008-09-24 @ 21:33:31
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sweetie, du är INTE fet, du är en av de smalaste på hela Mando. Jag skulle a l d r i g ljuga om något sånt. Den enda som tycker att du är fet är anorexin och den ska du bli av med.



Smsa när du ser de fula husen imorgon! Sov gott<3

2008-09-24 @ 21:52:08
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: Catrin

Du har något att kämpa för det vet både du och jag! Du har hela världen som väntar på dig för alltid! Världen finns alltid kvar men inte du om du mår dåligt. Tyck aldrig synd om dig själv, kämpa! Det ger mer, det är bara om DU släpper taget om ditt liv du förlorar det! Jag lovar! Kram my fine fine friend!

2008-09-24 @ 21:59:17
Postat av: stephanie

får typ paltkoma efter varje måltid (blodtrycksfall eller liknande) -hate it!

2008-09-25 @ 09:53:07
URL: http://attlevalivetnu.blogg.se/
Postat av: freja

kanske för att du är så så så smal,och han har väl kört folk dit förut så han fattade nog.

kram <3

2008-09-25 @ 16:40:01
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0