ångestattack

Gud va segt det är att va borta över 12 timmar och bara fokusera på MAT och äta.
Gick inte bra på 3-mellis, återigen risifrutti+juice+banan. Banande rörde jag inte överhuvudtaget, fick ångest när jag åt och började gråta. Tillslut jag det som var kvar och slängde det, sen vi jag värsta paniken och det kändes verkligen som världen gick under.. Flydde ut med en tjej på Mando och satt ute, hon prata en massa bra så jag lugnade ner mig.

Känner mig bara så fet och fattar inte varför jag ska äta.
Jag vill inte vara så fet, känner mig totalt obekväm i min kropp.

Nu ska jag svara på er lilla frågestund<3
Sen bara måste jag svara på lite kommentarer och läsa hur det har gått för er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0