Anna banana

Ja jag äter hellre 70 gram broccoli än ett extra glas juice.. bra drag där. i alla fall för sjukdomen.

jag orkar fortfarande ingenting, bästis kommer hit. vill gå ut på en långpromenad. men går nog inte alls nej.
Får i alla fall prata.. Digestivkexen gick bra idag.. satt med Rebecca och Britt :)

Men nu till det viktigaste, jag vill att Anna<3 ska komma tillbaka till Mando..
Anna fatta att du är skitsmal ditt pucko, dina ben sticker juh för i helvete ut. Du kommer dö om du går ner mer :( Det vill inte jag, jag vill att du ska kunna hänga med din älskade boyfriend och inte vara arg. Jag vill att du ska må bra, sippa ångesten, som bara blir värre och värre när man svälter vidare, även om man faktiskt inte först märker det.
Jag vill att vi ska kunna gå på äventyri, festi jaa allt bra!
Du är bäst, kom tillbaka, snälli?
<3

Kommentarer
Postat av: AnnaP

AW, sötnosen<3 du är så himla bästi, vet du det?! Haha, du får mig nästan att vilja ta bilen och åka till Mando nuuuuu :D



I MISS YOU :'( :'( <3<3<3

2008-09-20 @ 19:47:49
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hjälp varandra tjejer... håll ihopp!

2008-09-21 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0