anorexi my ass

Allt är planering, ständigt räknande.. Jag la på lite för mycket grönsaker, vilket gjorde att det blev lite mindre potatis.. Jag insåg att maten som serverades blev mindre kalorier om man tog med såsen, som innehöll knappt nånting, istället för utan (eftersom det skulle bli mer).

Varje dag väljer jag det brödet som är minst kalorier i, jag fuskar med matskedarna med russinen, fuskar om ingen ser när jag lägger upp på mandometern.

Varje dag räknar jag alla kalorier, flera gånger om, räknar, tänker och "sparar".
Varje dag har jag ångest.. För varje dag möter jag min spegelbild, mina feta armar, min mage, min dubbelhaka och mina lår. Det är patetiskt att man kan ha så mycket fett, när man är på en vikt som jag egentligen, jag förstår verkligen inte det. Jag börjar tro att min skelett väger väldigt lite. Så kan det faktiskt vara.


Jag tränade som sagt lite i morse, ska försöka låta bli imorgon.

Nu har jag i alla fall fått bekräftat att jag inte gått upp i vikt som jag ska någon gång under behandlingen, man ska öka 0,4 - 0,6 kg per vecka.. Well hur mycket har jag ökat? Vad händer om jag inte tränar? 

 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Sötis. känns som du slutat vara helt ärlig mot dem runt omkring dig, behandlare mm.. Kämpa på, glöm inte att det är lögnerna som när sjukdomen! håll sanningen kärast! Kramis!

2008-09-23 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0