becoming insane

Det är sol ute, hur fint som helst, men jag kommer ändå inte få njuta av det vackra vädret. Idag är det faktiskt en ultimat promenaddag, även om alla väder är ultimata för promenader när man är sjuk..

Igår hängde jag och bästis, det va skitmys, mycket roliga saker att skratta åt :)

Men idag är jag har jag inga planer, igen.. Så jag är väl inte på sådär jätte bra humör. Jag vill ha massa kramar, men jag tycker inte om det eftersom det känns som alla känner allt mitt fett och jag vill inte att folk ska veta om hur mycket som sitter på min kropp. Lite jobbigt situation, jag är väldig kramig person egentligen.. Varje gång nån tar tag i mig så tror jag att dom gör det för att kolla hur mycket fett jag har på mina armar eller någon annan stans..


Dagens låt är helt klart: Infected mushroom "Becoming insane" hur bra som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0