bye taxi

Idag har gått bra, men känner mig obekväm i mig själv. Som att man kan vakna upp en morgon och faktiskt har gått upp i vikt, för det är så det känns.. Kanske bara inser att jag inte längre har lika låg vikt som när jag påbörjade behandlingen.. Sen är det ändå flera kilo kvar.. Hur ska jag klara det? Jag är så säker på att jag är tillräckligt stor nu och större ska jag bli.. Mycket panik som vanligt över det..


Jag ska iallafall få börja  åka kommnunalt nu imorgon, eftersom det ska vara ett sätt att bli av med träningsmanin, hoppas det verkligen funkar..

Träffade en av mina bästa vänner idag, hon har gett mig otroligt mycket stöd och var den som påpekade att jag blev smalare och smalare och verkligen var sjuk. Hon är en fantastisk person, som betyder jätte mycket för mig. Vi var i alla fall på söder och satt nere i årstaviken och pratade en massa. Jätte trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0