du är så duktig lilla töntaanorexi

Vaknar, kan inte låta bli att passa på att träna, kan inte heller låta bli att fuska när jag mäter upp till min frukost. Eftersom man blivit så skillad på att fuska är det lätt att göra det även om andra i köket. Det skulle inte gå lika bra på Mando, även om man lyckas lite då och då. Sen är det juh knappast jag som lyckas, utan det är anorexin som är fantastiskt bra på att sparka på alla framsteg. Men varje avklarat mål om dagen är i sig ett framsteg, på samma sätt varje morgon som jag vaknar och inte ger mig ut på en promenad är ett framsteg. Helt enkelt all tid som jag la på träning och motion förut, lägger jag nu på att äta, det är otrolig vändning.


Idag händer det nog inte så mycket.. Jag funderar fortfarande på min vikt och vad jag kan tänkas väga. Helvete..


För att fortsätta prata på om yta, så funderar jag på att klippa lugg igen, måste verkligen göra nånting åt mitt hår.
Kan juh alltid prova, mitt hår växer sjukt fort, även fast jag typ tappar hår överallt. Härligt härligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

underbart att läsa om dina framsteg. du låter så vis. och tänk, den dagen då du inte villfuska kommer nog också. jag tror det i alla fall. :-)



lugg är för övrigt sjukt sött! kan inte ha det själv - då blir det bara 80-talskrull,hihi

2008-09-27 @ 10:42:46
URL: http://bullkamp.blogg.se/
Postat av: Joanna

svar: fast du väger under 50 och ÄR smal. jag väger över 50 och ÄR tjock. förut sa folk att jag började bli smal, att benen kändes igenom och sånt. nu säger ingen nått. jag har gått upp jätte mkt o jag avskyr det. min syrra är mkt mkt smalare än mig och hon är definitivt frisk. jag är tjock :(

2008-09-27 @ 10:45:50
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se/
Postat av: freja

försök tänk så här när du vill fuska/träna (jag har gjort båda själv så jag vet hur de är) :

Du tror att du lurar alla andra när du lyckats fuska,men i själva verket lurar du dig själv så hårt.För det är du som förlorar på det,det är du som får vara på mando och det är din tid som du lägger ner på en världelös skit sjukdom.och framförallt så förtjänar du mycket bättre,du förtjänar ett bra liv!

styrke kram <3

2008-09-27 @ 11:00:29
URL: http://lollipopshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0