gå upp i vikt skit

Jag är orolig för en sak, tänk om jag går upp i vikt även fast jag tar de minsta alternativen eller "tränar". Kommer jag våga ta mackorna med lite mer kalorier sen? Kommer jag våga bryta all aktivitet då?
Ibland försöker jag intala mig själv när jag är går fast jag inte får, eller göra lite sit ups, att om vid nästa vägning ändå gått upp i vikt, så ska jag inte träna något alls mer. För då ger det ingenting annat än mer ångest och jag går ändå upp i vikt.
Nu vet jag juh inte alls, jag vet juh att jag bara känner mig tjock, men det betyder egentligen inter så mycket. För flertalet gånger har jag känt mig fetast och bara gråtit och knappt vågat visa mig, samtidigt som jag faktiskt gått ner i vikt.
Hursomhelst så självklart önskar jag att jag är en sådan person som inte går upp i vikt så lätt, utan att det krävs mycket mer. Men jag tror faktiskt inte att jag är det. Jag är en person som kommer gå upp en massa, anledningen till att det stod stilla ett tag. Är enbart för att jag ätit potatis vid dom flesta målen istället för pasta, på den senaste tiden, dessutom väljer jag dom kalorisnålaste bröden. FAN!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag önskar att du kunde se det jag ser, det som alla vi runt omkring dig ser. För du är verkligen inte tjock, och du kommer inte bli det heller. Du skulle kunna gå upp 25 kilo utan att bli det, du har inte sådana gener. Ses imorgon love <3

2008-09-21 @ 19:25:42
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: jenny

Jobbigt..synd att alla anorexitjejer missar hela sitt liv pga ngt så onödigt..

2008-09-22 @ 11:03:47
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0