JA jag är inte smal

Idag var det en som jobbar på Mando som frågade varför jag behövde taxi, då svarade jag ja det undrar jag också. Så frågade hon om jag bodde långt i från o s v.. Tack så mycket, årets fetto klampar in för varför ska jag ha taxi när till och med dom som jobbar på mando tycker att jag kan gå? Dessutom tittade hon på mina ben när hon frågade det, så det så. Jag sa juh det jag har rätt, jag vet precis hur jag ser ut, jag har ingen skev bild av mig själv.

Annars är det inget som händer, jag och Britt<3 tog en promenad idag ute i solen, bara kort, men skönt, det kändes som vår.. Självklart ska jag inte gå, men jag orkar inte mer. Sitter och göder mig själv och har alldelse för mycket fett att ta på. Det är inte oki, jag är totalt jävla missplacerad, jag vet faktiskt inte om jag orkar. Helvete! Jag är förfan inte ens sjuk, jag är en B-anorektiker, alla är sjukare än jag och för den delen smalare. Helt enkelt patetisk och det bästa är att jag inte ens kan jobba nu eftersom jag är sjukskriven, jag är ingenting, jag har inget liv, inga pengar, ingen livsglädje.. Ingenting, förutom en vilja att försvinna.


Kommentarer
Postat av: Lisa I

Men du, är du säker på att hon frågade för att hon tycker du är stor? Jag har nämligen inte träffat någon, oavsett storlek, som blivit tillsagd att åka taxi till och från behandlingen, så hon kanske bara tyckte att det är lite mysko. När jag var i det läge som du är nu tolkade jag iofs alla kommentarer på samma sätt som du gör nu, men kanske kan det hjälpa att tänka så här: När jag tolkar andras ord som att de egentligen säger att jag är fet så finns tolkningen i mitt huvud, inte i deras.

B-anorektiker är inte i behandling, bara så du vet. Jag hoppas att du orkar med det här, för hur jävligt det än är, så är det värt det efteråt.

Styrkekram!

2008-09-20 @ 10:16:15
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Du ÄR mycket smalare än många andra på Mando. DINA ben är som stickor :( du är jättesmal, mycket smalare än "normalt".



Och du vet själv att alla behandlare och syrror på Mando är så jävla klantiga när dom ska säga något... (hm, "äcklig" och "gå härifrån, du är så tjock så att du klarar dig själv" - maria)



Du är Helenis Penis ju :) världens jävla gulligaste tjej med en enorm social talang... ALLA tycker om dig för att du är så himla underbar :)

2008-09-20 @ 19:52:35
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Fia



Annas kommentar angående kommentarerna från behandlare på Mando, är de sanna ?!



Blev helt förskräckt...



Fia

2008-09-21 @ 00:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0