jävla kamp

Det är lördag och jag sitter på mando..
Har nästan ingen tid att skriva.

Kort sagt så är det verkligen upp och ner, mest ner tyvärr.
Det som får dagarna att går och till och med kan ha jävligt kul, är för att det finns underbara människor att hänga med (ni vet vilka ni är) <3 :)

Gråter varje dag, är arg varje dag. Hatar allt.
Fryser och tappar hår, mycket fascinerande. Vikten är inge bra tydligen, fast ändå känner jag mig tjock..

Ikväll händer det inte mycket, ska väl typ kolla tv. fast egentligen orkar jag inte så mycket annat.
även om jag ständigt tycker synd om mig själv och inte har nåt liv.

nästa vecka ska jag göra lite ändringar på matschemat. Får se vad det blir, vil slippa nötterna och eller framförallt juicen ;) dricker nämligen en massa juice. kommer säkert få sås och grönsaker på schemat också, vill inte :( sås blä..

hur går det för er? 

Kommentarer
Postat av: elin

jag hatar också juice, bara blask. men nötter är bra tycker jag (i lagom mängd) . jag tycker´jag tänker snabbare av dom : ). men hur mycket får du egentligen påverka ditt matschema?

2008-09-13 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0