Lite svar

Vad har du haft som lägst BMI?
Sökte du själv till behandlingen på Mando?
Bor du ensam?

Mitt lägsta BMI vet jag inte exakt, eftersom vågarna i min omgivning försvann, men nog 15.
Jag blev remitterade till Mando av en person jag gick och prata med för att jag mådde så dåligt och med mycket ångest.
Vet faktiskt inte om jag skulle vågat söka själv, blev totalt chockad när jag fick höra att jag skulle på "ätutredning".
Nej, jag bor tillsammans med mina föräldrar, tanken var att jag skulle flyttat när jag avslutade mina studier, men i samband med att jag gjorde det så började jag på Mando. Så då har jag varken pengar och eller möjlighet att bo själv, för då skulle inget fungera.

Har du några fler syskon än din bror?
Vad säger din familj om din situation? Är dom ledsna? Bråkar ni mkt?


Ja, jag har två bröder, men den äldsta bor lite längre bort med sin familj.
Jag upplever att dom tycker att det är jobbigt och är oroliga, eftersom det egentligen inte finns något de kan göra för att hjälpa till. Självklart ställer de upp 100 %, men det är en otroligt svår situation. Min familj bråkar aldrig med mig, däremot bråkar jag väldigt mycket med dem. Jag är oftast arg och rentav hatisk när allting låser sig och jag får panik. Det är skitjobbigt att bli så elak och trampa på dem man älskar.

Hur länge har du levat med Ana? Hur lång tid tog det innan din omgivning fick veta något? Har du några husdjur?

Som mest påtagligt, runt 1,5 år, lite mer.. Min omgivning började märka ganska omgående, men när man är sjuk är man bra på att manipulera och förminska saker. Dessutom låtsas att ens maniska tränande beror på att man vill vara hälsosam o s v.

Jag har inte husdjur just nu, hade världens bästa katt förut, men han är död nu :(

Kommentarer
Postat av: Emma

jag hade världens bästa katt som dog, fan vad det är ovärt... :(



Och sen tog jag hand om en till katt efter de, och hon ramlade ner för balkongen och försvann under sommaren ..... fan

2008-09-02 @ 21:54:12
URL: http://imbalance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0