mando full time

I morse åkte jag buss, fick en lite promenad så det va skönt, men annars skitkallt och jätte tråkigt att åka buss i 40 min.

Eftersom allt går så dåligt för mig, har min behandlare bestämt att jag ska vara på mando och äta middag varje dag (först kvällsmellis också men jag kände mig totalt anti och ledsen) dessutom ska jag vara där på helgerna. Så nu blir det lite tufft, vi ska köra 2 veckor och se hur det går lixom.

Idag har jag ångest över allt jag ätit, känns inte alls bra, mycket deprimerande. Kommer att ha ätit typ lika mycket kalorier som jag ska äta på en dag, eftersom jag inte gjort det på sista tiden så känns det rätt tungt.

Men jag kommer gå upp en massa i vikt nu och känna mig ännu mera ledsen.

Jag har säkert ett bmi 16 nu eller nåt, hjälp :(

Jag fattar fortfarande inte varför allt ska vara så jävla svårt, jag vill verkligen bara fly, låååångt bort. Leva på cola light och cigg och bara andas.

Jag kanske ändå inte kommer klara det här, fatta va meningslöst att ha lagt ner så mycket tid på det. Men å andra sidan om jag klarar det, så är det här en investering. Fast ska jag vara ärlig så tror jag verkligen inte att jag kan klara det.


Kommentarer
Postat av: helene

men tänk OM du faktiskt klarar det. åh, vad stolt du kommer att känna dig då...

2008-09-01 @ 21:55:28
Postat av: catrin

inte om.. när!

2008-09-01 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0