panik

Idag ska jag åka till stan, mycket spännande :) Hoppas på att få promenera runt lite och få lite av den friska höstluften..

Allt har väl gått bra idag, med matschemat och så. Är bara totalt omotiverad, jag fattar inte varför jag ska behöva gå upp en massa. Samma gamla fråga som alltid.

Tränade lite i morse, varför vet jag inte. Hur skulle jag må om jag inte gjorde det?
Varför utvecklar man ständiga manier?

Varfje dag är det som ångesten som kommer över mig som ett band över brösten. Hela kroppen fylls med obehag, varför blir det så? Varför kan jag inte bara vara helt jävla normal och gå till mitt jobb, äta, träffa vänner och bara vara normal?

Nu ska jag gå ut och röka.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Kaos?! Vad tänkte du på då..? Inte med ABK iaf. =)

Känns helt okej, förvånansvärt bra faktiskt!

Allt de där om att jag gjort en höna av en fjäder har lagt sig lite och jag är faktiskt glad att jag vågade ta steget, be om hjälp..

Får se hur många ggr jag hinner ångra å ändra mig.. =P



Kanske bra iof! Gissar att ni vägs 1gng/vecka..?!Vad säger de på Mando när du frågar varöfr du måste gå upp massa? Tänkte om de kanske kan hjälpa dig finna någon sorts motivation, en liten morot att fortsätta..



Kämpa på och njut av höstluften! Kram



2008-09-25 @ 15:49:22
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0