rörelsemani ;)

Idag har jag vart i stan med en annan tjej från Mando. Vi gick runt och kollade i affärer, vilket jag inte har gjort på hur länge som helst. Kan ni fatta hur skönt det var att få promenera runt? Även om det inte ens var mycket, old times.
På en gång känner jag att motståndet för att äta växer, det är lixom fysiskt och inte bara dumma tankar.

Jag vet all aktivitet jag gör ger mig faktiskt ett maniskt beteende, vissa kanske kan klara av att hitta balansgången, men inte jag. Kanske är jag en svag person eller en person som försöker få ut så mycket som möjligt av alla situationer..

Imorgon är det sista dagen på Mando för den här veckan, helt fantastiskt :) jag ska verkligen försöka sova ut lite på lördag, mysa framför tv:n och hitta på lite givande saker.

Egentligen skulle jag vilja skippa maten, köra några träningspass, dricka cola light och avsluta kvällen med en massa skumpa och dansande. Shit vad jag är hälsosam, helt otroligt.


Jag längtar i alla fal fortfarande en massa tills jag kan få aktivitet på mitt schema, mycket spännande :)

Kommentarer
Postat av: stephanie

jag längtar också efter träning på schemat. tror det kommer ganska snart. väntar på att behandlaren ska ringa...

2008-09-26 @ 14:03:25
URL: http://attlevalivetnu.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vet du, jag tror att det är undermedvetna tankar som skapar det fysiska motståndet till att äta, det är en gammal vana som sitter i även om en del är borta. Jag vet att du kommer klara helgen galant, tänk på allt positivt eller inte alls om det är lättare så fixar du det! :)



<3

2008-09-26 @ 16:10:14
URL: http://ravissant.blogg.se/
Postat av: catrin

miss you 2. Kämpa på bara, tillslut vinner du, vi vinner alltid när vi bestämt oss, visst? o snart hänger jag i bagis 8 veckor oxå.. goodie!

2008-09-26 @ 18:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0