smal vs me

Varför är jag så tjock?
Jag ser juh till och med när jag mäter allt.
Allt jävla fett.
FAN va jag hatar det här.


Jag vill försvinna, svälta ner mig, leva med cola light, sluta vara tjock. Det är inte fint, jag är inte fin, allt fett som täcker mig kropp i överflöd, helt jävla meningslöst.

Jag försöker se saker positivt, men Mando tar upp alldelse för lång tid och där är alla så jävla mycket smalare. Jag fattar inte varför jag ska behöva gå upp så mycket heller, det är orimligt, jag kommer se helt gigantisk ut, det är verkligen inte normalt. Jag har en fet kropp i grund och botten vafan.
Dessutom känner jag mig ensam, jävligt ensam, varken Anna eller Rebecca är där.

Jag kan njuta mer av saker, som tillexempel prata med folk eller se kvällssolen spegla sig i husen. Men samtidigt är det bara korta sekvenser av lugn. Hela tiden kommer ångesten och tankarna tillbaka. Jag vill inte mer, jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0