TJOCKIS

Äntligen hemma på kvällarna, vilket betyder mer fritid ;)
Även om jag har hängt med coola personer på Mando, så är faktiskt Mando en miljö man gärna undviker..

Veckan har väl gått relativt bra, d v s jag har inte missat något.

I söndags flippade jag och flydde matsalen, hade halva portionen kvar.. Fick kompensera det med näringsdryck på måndagen, hemskt. Kände mig jätte utsatt.

Har ändrat matschemat idag, lagt till grönsaker (typ broccoli 70 gram vid lunch och middag) så nu blir det full portion. Dessutom slipper jag juicen vid 10-mellis då :) Ändrade på eftermiddagen och bytte torkad frukt+nötter mot 1 frukt och 2 matskedar russin :) Så har jag lagt till leverpastej som ett alternativ på kvällen..

Visst matschemats har följts, tycker inte heller att jag haft någon speciell aktivitet. Tydligen såg juh vikten inte bra ut, även fast jag följt matschemat, känslig kropp? Har ändå en känsla av att jag kommer gå upp en massa nu.

Igår åt jag på w-base, va lika nervös som förra gången typ. la typ upp mindre mat än förra gången, la väl upp runt 135 gram mat eller nåt. mycket spännande..

Ångesten har inte släppt, idag efter middagen började jag gråta, även fast vi hade ätit wook med ris, så som det var en MASSA grönsaker. Kändes fel.. I måndags pratade jag med mams och sa att hon inte förstod hur tjock jag är och hur tjock jag kommer se ut när jag nått min målvikt, grät en massa.

För jag vet att jag är tjock, jag känner juh fettet på min kropp. Det är så orättvist att jag inte kan få vara smal. fettet bara väller ut. jag orkar verkligen inte det.


<3 till Anna och Rebecca, ni är grymma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sänder några styrkekramar!

2008-09-17 @ 20:36:25
URL: http://smileforalife.blogg.se/
Postat av: Carita

Kämpa på, tjejen! Man kan bli frisk, jag lovar. Jag har lyckats och det kommer du också göra. <3 STYRKEKRAMAR!

2008-09-17 @ 20:44:20
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Freja

Helena,jag lovar dej en sak och du är INTE fet.jag vet att man känner sig som den fetaste,äckligaste av alla.

Men det är inte sant.För alla där på mando känner sig lika feta.Och tror du inte nån tittat på dig,och tänkt samma saker som du tänker? ''jag önskar jag var så där smal''.

och kolla på andra normalviktiga personer (som mig) tycker du att dom är feta?

okej där här blev en lång kommentar,men jag hoppas du fattar.

kämpa på och försök följ schemat,hoppas du mår bättre snart <3

2008-09-17 @ 22:30:44
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: AnnaP

DU är grym gumman! <3 fölåt att jag inte är där nu :(



min farbror har dött... jag vill bara vara med min pappa just nu :( allt är så jävla jobbigt! :'(

2008-09-18 @ 14:13:31
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0